"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 6. tammikuuta 2015

Se tunne kun tiedät tehneesi..

A niinkuin arki

Juhlat on juhlittu ja arkeen palattu ja voi miten se tuntuukaan hyvältä!
Mä olen taas niin töissä, mutta haittaakse? On ollut kiva tavata asiakkaita ja työkavereita sekä tehdä taas rakastamaansa työtä.
Myös kropassa tuntuu lisääntynyt liikunta. Mulla on sunnuntaisin tiukka setti: aamulla Bodycombat 30+ CXWORX 30+ Piloxing 55min + Yoga flow 55min ja illalla vielä RPM 45min. Ja voi pojat mikä ihana "kipeys" on vallannut koko kropan, etenkin selkäpuolen. Mutta se on sitä hyvää kipua se, kun tietää tehneensä. Pikku hetki menee, ennenkuin tähän tahtiin taas tottuu. Viikkotasolla mulla on vakkari tunteja n.15 ja onpa joitain tuurauksia luvattu ottaa. Pidän huolta kehostani ja vedänkin säännöllisesti joogaa ja syvävenyttelyä. Kun ohjaa paljon, on tärkeää sisällyttää ohjauksiinsa myös kehonhuoltoa, koska muuten se jää helposti tekemättä. Tämän olen vuosien myötä oppinut.





Tällä viikolla mulla on ihan kiva jumppaviikko tiedossa ja tältä se näyttää:

Ma: 
  • Perhejumppa- Korsetti 30min (tutustuttiin tuntiin Veera vauvan kanssa)

Ti:
  •  Kehonhuoltoa ja ohjelmien treenausta, fiiliksen mukaan jotain muuta?
Ke:
  •  Bodypump 1h 
  • Syvävenyttely 50min
To:
  •  Sisäpyöräily 30min
  • Fitball 30min 
  • Bodypump 1h 
  • Senioripumppi 45min
Pe:
  •  Lepo tai fiiliksen mukaan jotain (jos ti lepo)
La: 
  • Sisäpyöräily 2h
  • Bodycombat 1h
Su: 
  • Bodycombat 30 
  • CXWORX 30min 
  • Piloxing 55min 
  • Yoga flow 55min 
  • RPM 45min

Muutama fiilispäivä on tehdä mitä lystää, ehkä jopa levätä. Saa nähdä! :)

Vuosi on käynnistynyt hyvin myös ruokailujen suhteen.  Päätettiin koko perheen voimin olla karkki/herkkulakossa tammikuun ajan. Alku aina vaikeaa, kun karkkihammasta kolottaa. Mutta joka päivä on edellistä helpompi. Mulla haastetta tuottaa tasainen ateriarytmi ja ennenkaikkea riittävä ravinto tiukkina treenipäivinä. Jokainen tietää, kuinka käy kun tulet hirmuisessa energiavajeessa kotiin. Silloin herkkujen vastustaminen on vaikeampaa ja muutenkaan nälkä ei lähde kovin helpolla. Mutta toistaiseksi kaikki on hyvin, vaikka opeteltavaa taas onkin. Sitähän tämä koko elämä on: yksi suuri opintomatka. :)

Mulla ei oikeastaan ollut mitään ihmeellisempää asiaa! Halusin vaan huikata pikakuulumiset ja hehkutukset työfiiliksistä! Ehkäpä jo huomenna on jo ihan asiaakin! ;) Seuraavan aforismin myötä toivotan teille Hyvää yötä!

"Kun työ on nautinto, elämä on ilo. Kun työ on velvollisuus, elämä on orjuutta."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti