"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

perjantai 28. elokuuta 2020

Uusi arki alkoi

Perjantaita.❤

Toivottavasti teillä on perjantai alkanut hyvin.🥰

Meillä alkoi tällä viikolla uusi arki kun pienempi neiti aloitti (esi)koulutien.❤
Hän kulkee kouluun siskonsa lailla koulutaksilla, me kun asumme täällä metsien ja peltojen keskellä, kaukana koulusta.
Eskaria on joka arkipäivä klo 8.15-12.15. Koulutaksi hakee neidin klo 7.30.
Minun herätyskelloni on asetettu soimaan joka arkiaamu klo 6.35.
Näin ollen olen siirtämässä omaa unirytmiäni taaksepäin, jotta olen tuohon aikaan virkeänä saanut riittävästi unta. Hyvin on lähtenyt rytminmuutos käyntiin, tänäänkin heräsin ennen kellonsoittoa jo kuudelta.

Ensi viikolla alkaa syyskausi muutenkin, kun ensimmäiset opiston kurssit ja liikuntakeskusten syysaikataulut starttaavat. Minulla on suht.tiivis viikkokalenteri, mutta korona kyllä peruu muutamia kurssejani, joissa on käynyt paljon riskiryhmäläisiä. Tilaa on kalenterissa kyllä jätetty yksilöasiakkaille sekä onlinekursseilleni.🥰

Minulla on jonkun verran aamukursseja tiedossa syksyllä. Niinä päivinä kun ei ole, aion hyödyntää minin eskariajan tekemällä opiskelu- ja työasioita, kuten ohjelmien suunnittelua ja mahdollisten ohjevideoiden yms kuvaamista.
Tänäänkin aamu alkoi kuvaamalla asiakkaalleni pallojumppaohjelmaa.

Koronakevään ja -kesän aikana olen valmentanut jonkun verran asiakkaita etänä ja vetänyt myös ryhmäliikuntaa etänä. Luulen, että etävalmennus on tullut osittain jäädäkseen. Hienoa olisi, jos jatkossa voisimme turvallisin mielin liikkua ryhmissä livenä, mutta oppisimme löytämään ilon myös etävalmennuksista.

Etävalmennuksista puheenollen, minulla on alkamassa syyskuun alkupuolella kaksi online- valmennusta: FasciaMethod ja Lempeä Pilates.❤🙏 Laitan näistä myös tänne lisätietoa ihan omina julkaisuinaan viikonlopun/alkuviikon aikana. 

Nyt kutsuu lounaan laitto. 😋

Loistavaa viikonloppua kaikille. 🥰

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti