"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 12. toukokuuta 2015

Kahvakuulailua ulkona ja pudotettuja mammakiloja

Ihanaa ja aikaista tiistaita!

Mä heräsin tänään jo klo 04.00!!! :O
Puhdistetun ruokavalion kanssa huomaa unentarpeen vähentyneen. Noh, mulla olikin etätöitä tehtävänä, joten sainpahan ne tehtyä ilman ympärillä olevaa hälinää. Jos sitä nyt vaikka kahvia keittelis ja katsastaisi sosiaalisen median annin. Mutta sitä ennen muutama sana tänne.

Kuten aiemmin kerroin, aloitin ruokavalioni puhdistuksen reilu viikko sitten todenteolla startatessani superdieetin. Tällä hetkellä menee erittäin hyvin. Painoa on jo tippunut n.1,5kiloa (pahimmasta turvotuksesta kolme..) ja olo on erittäin hyvä. Viimeisimpänä mulla alkoi menkat. Jälkitarkastuksesta (reilu 8kk sitten..) lähtien olen syönyt minipillereitä ja lekuri sanoi menkkojen tulevan tai sitten ei. Noh, mulla ei ole tullut kertaakaan: ennenkuin nyt. Ja nyt sitten tuleekin ihan kunnolla. :)
Sattumaako, että juuri nyt puhdistuskuurin aikaan tulee tyhjennykset tälläkin tavalla? Mä kyllä pistän sen tämän dieetin piikkiin.

Ehkä ne vatsapalikatkin tulee esille, kun pöhöt väistyvät tieltä
 Nyt jälkikäteen tajuan, miten mun koko hormoonitoiminta on ollut koko talven ihan sekaisin. Yrityksistä huolimatta olen ollut oikea turvonnut pulla, joten voit vain kuvitella, miltä tuntuu kun kroppa pikkuhiljaa alkaa toimimaan. Tuntuu mahtavalta.Tähän mennessä sitä on pitänyt itseään vähän luuserina, kun ei saa raskauskiloja selätettyä. Ja raskaan talven aikana pöhö senkuin lisääntyi. Voihan olla, että sitä on taas vaatinut itseltään liikoja ja sitten pettynyt, kun ei ollutkaan yli- ihminen.

 Raskaudesta/leikkauksesta toipuminen on tosiaan ottanut oman aikansa ja nyt vihdoin koen olevani fyysisesti ja henkisestikin valmis toipumaan ja palautumaan ennalleni. Matkaa vielä on, mutta se kuljetaan perille asti. Tätä projektia ei jätetä kesken. En tavoittele kuuta taivaalta, vaan olotilaa ja kehoa, missä mulla itselläni on hyvä olla. Sellainen olotila mulla oli ennen raskautta ja sitä kohti taas kuljetaan.

Ja sitten otsikon toiseen aiheeseen, nimittäin kahvakuulaan. Mua pyydettiin perinteisesti pitämään ulkokahvakuulaa Hausjärvelle touko- kesäkuun aikana. Olen käynyt nyt kaksi kertaa ja nauttinut itsekin valtavasti. Eilen meillä oli sellainen harjoitus, mikä vaati myös omaa aktiivista tekemistä. En muista milloin viimeksi olen kuulaillut kunnolla. Vitsit, että oli mahtavaa. Teetin liikepariharjoituksen: kahta liikettä tehtiin 3min aina tietty toistomäärä kerrallaan. Toinen liikkeistä nosti sykettä ja toinen oli enemmän lihaskuntoa.
 Siinä viimeisiä liikkeitä matolla tehdessäni katselin sinistä taivasta ja mietin, miten ihanaa kaikki voikaan olla. Liikunnan riemu, yhdessä tekemisen meininki, raikas ulkoilma ja muutenkin ihana elämä: kaikki palaset paikallaan. Näinä hetkinä on helppo heittää turhamaisuus romukoppaan ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Onhan mulla asiat ihan mielettömän hyvin. Ja jos voin edes vähän hyvää mieltä tartuttaa muihinkin, olen kaksinverroin onnellinen.
=)

Harrastakaapa kaikki ulkotreenejä nyt kun kevät on pitkällä ja kesä aivan juuri kohta täällä. Minä tulen julkaisemaan täällä ja vlogian puolella myös uusia ulkotreenejä tässä kesän kynnyksellä. Ainakin kahvakuulaa on luvassa, nyt kun olen siitä jälleen aivan superinnoissani!

Pysykää siis kuulolla.

Tällä turinalla ei oikeastaan ole päätä eikä häntää, mutta ihanaa, jos jaksoit kuitenkin lukeä. <3

Ihanaa uutta päivää sinulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti