"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 28. helmikuuta 2012

Voi tätä onnen päivää

Lunta on pyryttänyt pitkin päivää ja ajokeli on ollut hurjan kurja.
Mutta minun päiväni on sisältänyt pelkkää auringonpaistetta ja jotenkin haistoin jo kesäisen nurmen tuoksun nenässäni, en enään pelkästään haaveissa.
Nimittäin tänään oli polvileikaukseni viimeinen jälkitarkastus JA SAIN PELILUVAN!!!!! Ortopedi kehui, kuinka hyvää työtä olen tehnyt kuntoutuksen suhteen. Palaute tuntui liikuttavan ihanalta, sillä ei tämä ilmaiseksi ole tullut, vaan töitä olen tehnyt tosissani. Ja nyt tuo työ kantaa hedelmää. :)
Eli futisvuosi 2012, tästä se alkaa! :)
Tämä päivä piti sisällään myös töitä: ohjasin aamulla aamujumpan ja tein yhden tunnin kuntosaliohjauksen. Vielä pitäisi pari ruokapäiväkirjaa purkaa ja tehdä yksi kuntosaliohjelma valmiiksi, joten töitä riittää. Mutta ensin pienen prinsessan kanssa touhuamaan ja illalla sitten lisää töitä, ehkä läppäri sänkyyn mukaan... ;)
Olen saanut muutaman kivan juttuidean, ja tulenkin toteuttamaan ne parin viikon sisällä. ;)
Laitelkaapa lisää tulemaan, jos on toiveita/ ideoita/ ajatuksia, mistä haluatte minun kirjoittavan.
Nyt ihanaa tiistai- iltaa kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti