"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

perjantai 17. heinäkuuta 2015

Syksyn suunnitelmia vol.1 ja kuulumisia



Hellouuuu!
Vielä kerkeää kuulumiset kertoa, ennenkuin ukkonen tulee kunnolla riehumaan meidän päälle.

Viikko on ollut kiireinen: ohjauksia on ollut joka päivä ja välillä sekä aamulla- että illalla. Vähän väsymystä on kropassa havaittavissa ja tulehduskipua muunmuassa olkapäässä. Mutta kahdet ohjaukset ja sitten sunnuntai levätään. Ensi viikko on jo kevyempi urheilun suhteen ja seuraavalla viikolla, perjantaina 31.7. lähdemme löhöilemään viikoksi Varnan kultahietikolle. Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa. Sitä jaksaa myös paremmin, kun on työ mistä nauttii.

Kerroin teille taannoin, että kävin antamassa muutamaan minulle uuteen paikkaan näytetunnit. Noh, molemmista paikoista minulle on nyt tarjottu töitä!!!




Tilannehan on se, että olen irtisanoutunut nykyisestä työstäni ja jatkan syksystä eteenpäin taas freelancerina. Poissuljettu ei ole se, että nykyisessä työssäni vielä ohjaisin tunteja syksylläkin, mutta vielä ei ole mitään lukkoon lyöty.
Sen sijaan lukkoon lyötyjä juttuja on jo kalenterissa paljonkin ja muutamat tunnit sinne ylipäätänsä enään vakkaristi edes mahtuu.



Syyskuun alusta tulen ohjaamaan ainakin:

  • Maanantai- ilta: (Tuusulassa ainakin parit sisäpyöräilyt, toinen ehkä RPM, ei vielä sopparia tehty..)
  • Tiista: Aamu: Spinnu 45min, Pilates 45min ja Ladyt 45min, Lady Line Järvenpää
                     Päivä/Ilta: 3x pilatesryhmä a´90min, 1x Piloxing 1h, Wellamo- opisto, Lahti:
  • Torstai-ilta: BODYCOMBAT 1h+ Syvävenyttely 1h Fitness 24seven, Lahti
  • Perjantai-ilta: CXWORX 30min ja BODYPUMP 1h Fitness 24seven, Lahti
  • Lauantai aamu: RPM 30min, BODYPUMP 1h ja Piloxing 1h Ladyline Järvenpää

Tuo tiistai on sellainen, että mun mies on sen aina kotona. Myös hän on hakenut lyhennettyä työaikaa, joten lapsenhoidot jakaantuu molemmille. 

Iloinen olen, että kaikkia suosikkilajejani saan ohjata tulevaisuudessakin. Tuo Bodycombat erityisesti lämmittää mieltä. Olen niiiiiin innoissani. :)

 Mulla on tosiaan vielä parit neuvottelut kesken. Ihanaa, jos saisin toisen Bodycombatin ja ehkä myös CXWORX- tunnin. Joogaakin voisin kyllä vetää, tosin ei se taukokaan pahitteeksi olisi. Katsotaan kuinka käy. Näinkin on tosi hyvä! :)

Jatkan neuvotteluja ja jossain kohtaa jaan myös teille mun viikkokalenterini. Niin, että tervetuloa tunneille! :)


Mutta nyt minä lähden pikkuhiljaa kohti Järvenpäätä. Siellä odottaa ihana Ladyline mahdottoman ihanine asiakkaineen ja tehosetti: Girya 30min, RPM 30min+ BODYCOMBAT 1h. Illalla taas tietää tehneensä, mutta eiiiiii haittaa sitten pätkääkään!


Mukavaa viikonloppua sulle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti