"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

torstai 30. heinäkuuta 2015

Lepoviikko kutsuu

Vielä pari tuntia ja sitten se on täällä..






Nimittäin L-O-M-A!

Mitä mun lomaan kuuluu..??? Noh kuulkaas.. ERITTÄIN PALJON LEPOA!

En oo kauheen ylpeä tästä, mutta mun kuukauden treenisaldo näyttää 86 tuntia! Miksikö en ole ylpeä? Koska jopa omalla mittapuullani tässä on vähän liikaa, vaikka kroppani on isoihin liikuntamääriin tottunutkin.
 Toki tässä on paljon kehonhuoltoakin mukana, mutta kyllä mä rehellisesti olen painanut menemään vähän turhan paljon myös kovia tunteja sun muuta.



Kesälomien ja sairastelujen painaessa päälle tiedän kuinka vaikea sijaisia on löytää. Siksipä olen tehnyt monia ekstraohjauksia kuukauden aikana. Ihan hyvin olen jaksanut, mutta kyllä nyt lomaviikko tulee tarpeeseen. :)


Huomenna lennämme Varnan kultahietikolle yhdessä suloisten lapsieni kanssa! ♥ Suunnitelmat ovat selvät: otamme aurinkoa ja uimme, sekä lepäämme. Laatuaikaa tyttöjen kesken, se on suunnitelma. ♥

Isäntä- kulta jää kotia remontoimaan. Meillähän tuli vähän lisää remonttia, kun makkaristamme löytyi eilen kosteuden aiheuttamaa hometta. :( Remonttia sinnekkin on suunniteltu, mutta nyt se sitten aikaistui. Toivottavasti lisää remppakohteita ei tähän kohtaan tule, niin entiset (kodinhoitohuone+ saunatilat) ehtivät myös valmiiksi. Isännän terveiset olivat, että minä en saa etelässä huolehtia kotiasioista, vaan keskittyä nauttimaan lomasta tyttöjen kanssa. Ja niin se täytyy tehdä. Kaikista parhaiten kotona asiat valmistuvat, kun emme ole jaloissa pyörimässä, eli tavallaan hyvään saumaan tämä "uusi kohdekin" tuli.


Viikon aikana saatan laittaa EHKÄ kuva- tai videoterveisiä lomalta. Mulla lähtee vain puhelin mukaan ja aiemmin en oo oikein kunnolla se kautta päivitellyt. Jos laitan päivityksiä ja ne ovat kummallisessa muodossa, niin korjailen niitä sitten kotona!

Tässä teille pari kuvaa kohteestamme. Ehkä me nippanappa tuolla viikko viihdytään! ;D
Kaikki kuvat ovat matkatoimistomme sivuilta: www.aurinkomatkat.fi.
Seuraavissa päivityksissä sitten omia kuvia! :)




Nyt toivotan teille ihanaa torstai- iltaa! ♥



Minä lähden ohjaamaan vielä pari tuntia, mutta sitten otan kyllä lasin punkkua loman kunniaksi! =)

MOIKKAMOI!

2 kommenttia:

  1. Ihaninta, lämpöisintä ja ennenkaikkea aurinkoisinta lomaviikkoa teille tytöt!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ♡ tulee varmasti hyvä loma. Odotan innolla laatuaikaa mun tyttöjen kanssa! :) ♡♡♡

      Poista