"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

torstai 11. helmikuuta 2016

Proteiinipitoista mustikkapilveä ja pikakuulumiset sairasvuoteelta

TERVE...OR NOT! 

Tekstin lopun päivän selfiestä ehkä huomaat että kaikkea muuta! :(

Onneksi olen jo valmiiksi polvisaikulla, sillä mä en todellakaan olis työkykyinen juuri nyt olonkaan puolesta. Flunssa on melkoinen, vaikkei kuume nousekaan. Mulla kuume nousee ehkä kerran viiteen vuoteen! Naamasta kyllä näkee, että taudissa ei oikein nukuta ja silmiä kirvelee niin että koko ajan tulee hierottua! Jo muutenkin iso nokka on punainen ja paisunut! Olen todellinen suuren luokan kaunotar! :D
 Mutta ehkä tämä tästä: toivottavasti pian olen taas paremmissa voimissa!

Tein tänään pitkästä aikaa mustikkapilveä, eli toisinsanoen rahkaa, missä on seassa kananmunan valkuaista.

Mustikkapilvi 3-4 annosta


  • 3 kananmunan valkuaista
  • 500g maitorahkaa
  • pakastettuja mustikoita
  • Makeutusta (mulla vaniljasteviaa tippoina ja ripaus sokeria)
  1. Vaahdota valkuaiset ja lisää loppuvaiheessa makeutusta (makeutuksen voit toki hoitaa rahkankin sekaan).
  2. Sekoita toisessa astiassa maitorahka ja mustikat (tein tämänkin sähkövatkaimella).
  3. Nostele valkuaisvaahto marjarahkan sekaan ja nauti!
On hyvää namskis! Vaikka tänään ei juuri makuaistia olekaan! :D

Tänään on ollut sairaudesta huolimatta hyvä päivä. Tänään selkeni kevään kuvioita vähän eteenpäin ja tavoitteita kesälle, mutta palaan tarkemmin asiaan kun on "mustaa valkoisella." Jokatapauksessa koulutusta pukkaa.. :) Ja puolimaratoonia pukkaa.. :) Ja treeniä pukkaa, kiitos noiden kahden edellä mainitun! :D Kunhan täältä sairastuvalta nousen, niin sitten se on menoa! ♥



Tänään posti toi mulle uudet combat hanskat. Näissä söpöläisissä yhdistyy wrapit ja hanskat, kuten ehkä huomaat! :) Mielestäni hienot ovat eikä hinnalla pilattu! Ovat vielä paremman näköiset livenä! 




Olen elellyt viime aikoina aika rennon hyvin: ruokailut ovat olleet tasapainossa ja herkuttelu kurissa. Nyt sairaana on tietty ruokahalu huono ja herkkuja tekee mieli. Poppareita on tullut nautittua ja tänään vedän rehellistä väkevää salmiakkia kurkkuani puuduttamaan! Ja teen sen hyvällä mielellä. Ja taas totean: kunhan täältä sairasvuoteelta nousen, niin ruokailut taas järkevöityy kokonaan ja palaan yhteen herkkupäivään/vko!

Mutta nyt pieni haisuli kuulemma haisee, tässä tapauksessa hyvä, että hajuaisti on mennyt! :D :D :D Jokatapauksessa, vaipan vaihto kutsuu! :)


Terve...or not!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti