"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

perjantai 26. helmikuuta 2016

Vihdoinkin instagramissa

Hellurei ja hellää perjantaita!

Mulla on kiva päivä tulossa, sillä muutamien tuntien kuluttua auton nokka kääntyy kohti Kotkaa ja siellä liikuntakeskus Huumaa ja LesMills jatkokoulutuksia. Edessä olisi BODYPUMP, BODYCOMBAT ja CXWORX jatkot. RPM:n osalta tilasin tällä kertaa vain materiaalin, kun aikataulut ei vaan istuneet yksiin.
Samaan aikaan kun minä kouluttaudun, mies hakee meidän ihanat tyttösemme mummolasta ja kurvaavat sitten kaikki yhdessä minua noutamaan! ♥ Ihana nähdä tytöt, sillä ikävä on jo kova!♥ Mutta kyllä olen nauttinut myös tästä harvinaisesta omasta ajasta!

Kohta alan etukäteen katselemaan videoita, mutta sitä ennen tulin kertomaan teille, että nyt vihdoin liityin minäkin Instagramiin. :) Mä oon vähän myöhäisherännyt: aikoinaan facebookkiinkin liityin vasta muutamia vuosia muiden perään. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :)

Instagramissa olen käyttäjänimellä hannaliikkuu, joten tulkaahan jossain vaiheessa kurkkimaan. Lisäilen kuvia ja elämäntapahtumia pikkuhiljaa, varmaankin aika säännöllisesti, sillä instagram vaikuttaa helppokäyttöiseltä mestalta (myös tällaiselle"tekniikan ihmelapselle"). Nyt vaan pikkuhiljaa opettelemaan käyttöä hiukan paremmin! :D

Ja ei kun valmistautumaan LesMills- jatkoille!

Moikkamoi ja ihanaa viikonloppua! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti