"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 20. maaliskuuta 2012

Viikon liikutukset ja liikuttumiset

Tiistai- iltaa!
Uusi työviikko starttasi heti edellisen perään: sunnuntai- iltana liikutettiin pari tuntia ja maanantaiaamusta alkaen taas mentiin.
Tällä viikolla on (onneksi) fyysisesti paljon kevyempi viikko kuin viimeiset pari ovat olleet.

Ma: Kuntojumppa 1,5h
       Korsetti 30min
       Spinning 30min
       RVP 30 min
       60+ jumppa 1h (+3h kuntosaliryhmiä)
Ti: Aamujumppa 1h (+1h ohjaus salilla)
Ke: 3x kuntojumppa 3h
      Spinpody 1h
      Piloxing 1h
      Core 1h
To: Korsetti 30min
      Boot Camp 1h
      Niska- selkä 1h
      Spin- kahvakuula 1h
      Functional training 1h
      Venyttely 45min (+2h kuntosaliryhmät+ 1h kuntosaliohjaus)
Pe: PT- koulutus
     Futispeli 1h+ lämpät
La: PT- koulutus
      LEPO
Su: Futistreenit (itse vedän ainakin palauttavasti vaan..) aikaisin aamulla
      Loppupäivä LEPOOOOOOOOO

Musta on tullut ihan älytön herkkis. :/
Pillittelen ihan jatkuvalla syötöllä esimerkiksi auton ratissa koskettavaa musiikkia kuunnellen. Tänään itkin vuolaasti kun kuuntelin pitkästä aikaa Jari Sillanpään- Maailman lapset- kappaletta. Sen myötä päätin, että heti kun mun opiskelut ja työt helpottaa, niin otan kummilapsen ja etsin muutenkin keinoja tehdä vapaaehtoistyötä maailman lasten hyväksi. "Olet lapsi sä myös tämän maailma, osan sait mua sä vain paljon kovemman..."
Tähän mennessä olen osallistunut vaate- ja rahakeräyksiin, mutta haluaisin tehdä vielä vähän enemmän.
Jos teillä on heittää hyviä linkkejä aiheeseen liittyen, niin otan ilolla vastaan.
Netistä en löytänyt linkkiä tuohon ihanaan kappaleeseen, mutta löytyy Sillanpään Onnenetsijä- albumilta!
Tässä kauniit sanat, ja Sillanpään tulkitsemana on mahdoton kuunnella herkistymättä. 
 
Sä olit lapsi mä näin sut
Satamassa vieraan maan
Sä tulit luokseni,
Kätes pienen vain ojentamaan
Mä annoin lantin
Sun mustiin silmiis vain vilkaisten,
Sitä katsetta mä enää unohda en
Jäit hetkeks seisomaan siihen,
Lanttiasi pidellen,
Ja sitten äitisi luokse
Juoksit sen ojentaen
Sun jalkas paljaat ja mekon
Muistan mä risaisen,
Mutta kuitenkin sä olit onnellinen

Ja mä tiesin, jokin meidät
Myös yhdistää,
Vaikken missään
Minä koskaan sua enää nää
Olet lapsi sä myös
Tämän maailman,
Osan koit mua sä
Vain paljon kovemman,
Minut tuntemaan häpeää
Hetken sait 
 Kun sä lantin nälkääsi hait

Näin meille maailman lapset
Käsiänsä ojentaa,
Ja silmin pyytävin
Sitten hiljaa he vain odottaa,
Mut lapsen nälkää jos hetken
Saatat sä lievittää,
Kuka huomisesta lapsen
Nyt välittää 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti