"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 31. tammikuuta 2012

Tiistai

Viikon ainut vapaa- ja lepopäivä.
Kaikkina muina päivinä urheilua (jumppien vetoa) vähintään 2,5h tiedossa. Seuraavat päivät mennään kutakuinkin lennossa ja levätään sitten joskus (viimeistään ensi viikon lopussa Prahassa).
Tänään siis otetaan rennosti, todellakin. Pari uutta ohjelmaa pitää treenata vielä ja valmistella, mutta lähinnä käyn teoriassa läpi, hyppelemään en kyllä ala.
Eka kertaa sitten reilu kuukauden aikana (kun oon töitä taas saikun jälkeen tehnyt) polvea myöskin jomottaa (kauniisti ilmoitettuna...). Toivottavasti on vain väliaikaista, muuten joutuu vähentämään töitä. Lekurihan olis mieluusti jatkanut mun sairaslomaa (alunperin ennustettiin 6kk:n saikkua, mä olin 3kk leikkauksen jälkeen..), mutta katsoin olevani kutakuinkin työkykyinen. Sovittiin, että jos ei jalka kestä täysipäiväistä rehkimistä, niin sitten jatketaan saikkua esim. puolikkaana. Mutta toivon ja uskon, ettei tähän tarvi mennä.
Tähän päivään ei oikeestaan mitään kuulu, muutakuin arjen askareita ja puuhastelua pikkukullan kanssa! Aamusella on käyty pankissa, postissa äänestämässä sekä haettu uusi passi ensi viikon reissua ajatellen. Lisäksi käytiin koko perheen voimin Hesellä syömässä (tyttö sai valita paikan tällä erää).
Huomenna alkaa uusi kuukausi ja jälleen ryhtiliike ruokien suhteen. On taas mennyt herkutteluksi, hyi minua....
Mutta nyt jatkamaan kotihommia! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti