"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

perjantai 4. joulukuuta 2015

20 yötä jouluun on...


Ihana, rauhallinen aamu ♥


Iso neiti on saatettu koulutielle ja muut nukkuvat vielä. Minä nautin aamiaiseni rauhassa: rahkaa marjoilla, leseillä, lesitiinillä ja marjasopalla. Jälkkäriksi join almond stevialla maustettua kahvia piparin makuisen proteiinipatukan kera! ♥
Voisi aamu huonomminkin alkaa. :)

Joulu tulee kovaa vauhtia ja mikäs sen ihanampaa. Sitä ei kyllä huomaa kun ulos katsoo. Eilen otin kuvia lähipellolla majailevista joutsenista. JOULUKUUSSA! On tämä nyky ilmasto kyllä kummallinen.

Olen itse kaiken kiireen keskellä pyrkinyt nauttimaan joulusta. Autossa soi joulumusiikki, samoin kotona usein. Olemme isomman neidin kanssa muutamat kerrat leiponeet muunmuassa torttuja ja glögiä on kans nautittu kynttilän valossa. Joulu on minulle tunnetila ennenkaikkea. ♥

Joululahjoja olen tänä vuonna hankkinut joitain kauppareissujen yhteydessä, mutta aika paljon olen tilannut netin kautta. Melkein kaikki omien rakkaiden lahjat on jo hankittu ja muidenkin lahjahankinnat olen aloittanut. Osa on myöskin löytänyt tiensä lahjapaperiinkin. Olen tyytyväinen toimintaani kaiken kiireen keskellä.

Nyt eletään jo perjantaissa ja enään tämä ja huominen on työviikkoa jäljellä. Sunnuntaina rauhoitumme juhlimaan itsenäistä Suomea kotiporukalla hyvin syöden ja parhaasta seurasta nauttien.

Tämä viikko on ollut kertakaikkisen ihana, vaikka huhhuh onkin tullut jumpattua aika huolella. :D

Nyt suuntaan Helsinkiin värjäämään ripset ja kulmat. Sitten illan jumppailujen pariin Lahteen.

Ihanaa viikonloppua ystävät! ♥



PSSSST.. Eikö ookkin aika kivat uudet rillit..? Käytän lähinnä ajaessa ja tv:n katseluun, mutta kyllä näitä kehtaa muuallakin käyttää, vaikkei niitä nähty mulla eilenkään Bodycombatissa tai muissa jumpissa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti