"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

perjantai 6. maaliskuuta 2015

Tunnelmia aamulenkiltä


Hei vaan hei!


Täällä alkaa olo olemaan jo kuin voittajalla. Nyt tuntuu, että kroppa taas jaksaa. Lepo on siis tehnyt tehtävänsä.

Huomenna olisi paluu jumppien ääreen, mikä on tosi kivaa! :)
Aamulla kävin fiilistelemässä aamulenkillä ja ohessa sieltä kuvattu video. Kovasti olis tehnyt mieli juosta (jalat vaativat päästä lentoon), mutta toipilaana jätin vain pariin juoksuaskeleeseen. Tarkoitus oli siis vähän totuttaa kroppaa taas kevyeen liikkeeseen ja tunnustella miten keho on parantunut. Juoksu ei vielä sinne kuulu, mutta  ehkäpä jo ensi viikolla starttaa juoksukausi pikkuhiljaa, mutta päättäväisesti.

Tämän viikon olen keventänyt ruokavaliota ja paino lähtenyt jo tippumaan. Itseasiassa jo pari kiloa on sulatettuna ja mieli ja keho tuntuu heti kevyemmältä. Herkuttomuuden katkaisu oli tämän niukemman linjan tavoite nro 1 ja siinä ollan onnistuttu. Himo terveelliseen on tullut herkkujen sijaan. Toinen tavoitteeni oli saada nesteet liikkeelle ja myös siinä olen onnistunut. Olen ollut tosi turvoksissa ja siksipä ekan viikon miinuskin tulee olemaan iso.
Jokatapauksessa tiedän, että nyt olen oikealla tiellä ja tiedän, että pääsen tavoitteeseeni. Kuitenkin tavoitteet ovat realistiset ja tie sinne myös senkaltainen. Hyvän alun jälkeen 0,5kg/vko on aivan riittävä tahti näiden raskauskilojen pudotukseen. Onneksi matka ei ole pitkä ja nyt kun aika on kypsä, olen myöskin motivoitunut sen matkan kulkemaan.

Mutta videoterveisten myötä: hyvää viikonloppua blogikansa! :)

2 kommenttia: