"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

maanantai 7. maaliskuuta 2016

Voi kesä tule jo!!! Ja avautumista muutenkin ;)



Maanantaita!


Heti alkuun varoitus! Lyhyt teksti sisältää epämääräistä valitusta ja hyvin vähän asiaa! ;D


Moskaa sataa taivaalta ja täällä aivastellaan tosi huonosti nukutun yön jälkeen (Sormet ja varpaat ristiin ettei ole flunssa iskemässä!). :/

Samaan aikaan pitäisi luoda pari uutta sisäpyöräilyohjelmaa sekä suunnitella huomiset pilates tunnit, joissa teemana tasapainoliikkeet. LesMillsitkin vaihtuvat näinä päivinä/viikkoina, joten tänäänkin opetellaan ainakin bodycombattia. Mun motivaatiossa ei ole mitään vikaa, mutta tulen hulluksi vähillä unilla. Mulla on ilmeisesti kroppa vähän ylikierroksilla, joten hyvä uni olisi vielä tavallistakin tärkeämpää. Tällä reilu nelituntisella ei vain pärjää. Kukaan ei mua hereillä pitänyt, paitsi minä itse. TYHMÄÄÄÄÄ! Myytäiskö jossain unenlahjoja? Jos niin vinkkaa tänne:mä ostan!!!

Lisäksi oon niin kyllästynyt tuohon loska###kaan! Eilen sai taas ajaa kieli keskellä suuta moskaisella tiellä suunnilleen aura-autoa leikkien! :( Nyt lumi saisi sulaa ja kevät kunnolla koittaa.


PLIIIIS. Mä niin inhoan tätä välikautta etenkin kun joutuu autolla ajelemaan paljon.



Löysin blogin luonnoksista tällaisia kuvia viime kesältä. Oih, ihana aurinko ja vielä ihanampi nippanappa yksi vuotias!♥♥♥ Tällainen iso ihanus mun vauvasta on kuoriutunut! ♥ Tai iso ja iso: äitin pieni tosiaankin! :D Tytöllä huumorintajua piisaa, vaikkei juuri juttelekkaan. Hän hauskuuttaa meitä muunmuassa pukeutumisleikeillään. Näissä alla olevissa kuvissa neiti on vieraillut isosiskon aarreaitassa! :D Välillä lyö myös paitoja tai sukkahousuja päähänsä ja toki ylisuurilla kengillä tallustaa: nyt on vuorossa siskon muumihattu ja aurinkolasit! On se ihana veitikka, ei voi muuta sanoa!







Nyt tuli heti paljon parempi fiilis, kun sai tuijotella kesäkuvia ja purkaa tuntoja. Ja puhua pienestä rakkaudestani!♥ Olen positiivinen ihminen, mutta välillä minäkin herään väärällä jalalla: etenkin huonosti nukutun yön jälkeen.

Mutta kiitos kun sain avautua! :D Nyt pistän kokoon illan spinnuohjelman pläänin ja teen ainakin sen huomisen pilateksen suunnitelman. Kaikki muu on plussaa! Sitten päikkäreiden (jos vaan saan unta) jälkeen suuntaan Lahteen ohjauspuuhiin. Tälle illalle olisi luvassa CXWORX, Bootcamp ja sykeohjattu TEHO- spinnu. Kivaa tästä taas tulee, vaikka aamu nyt ei ihan putkeen mennytkään. :)

Toivottavasti siellä toisella puolella on herätty uuteen viikkoon hyvin levänneenä ja tarmpa täynnä!

♥ PUSPUS teille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti