"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Ystävänpäiväviikko takana+ uutisia

Iltaa arvon toverit!

Eilen vietettiin ystävänpäivää ja pakko tänne laittaa meidän perheen ihanaisista kuva. Voi noita tyttöjä, jotka ovat toisiinsa niin kiintyneitä. ♥ Mä oon vaan niin onnellinen noista kahdesta ja kiitollinen maailman parhaasta miehestäni. ♥ Täällä on hyvä olla! ♥ 


Vaikka kotona onkin maailman tärkeimmät ihmeet, on myös töissä hyvä olla. Eilen meillä oli ystävänpäivän spesiaaliliikkumiset ja pidin tuntien lisäksi luentoa järkevän kuntoilusuunnitelman tekemisestä. Eiliset jumpat: RPM 30min+ Bodypump 45min+ Venyttely 30min olivat aivan riittävät. Kroppa on ollut vähän rasittuneessa tilassa, mutta onneksi huoltavat toimenpiteet tepsivät. Eilen muunmuassa menin nukkumaan jo kympin aikaan ja tyytyväisenä nukuin aamuun asti. 

Tänään olikin luvassa viikon viimeinen liikuntapäivä. Mulla oli aamulla tuttu kolmetuntinen: BODYCOMBAT 30+ CXWORX 30+ PILOXING 55+ YOGA FLOW 55. Muutaman tunnin levon jälkeen oli vuorossa viikon viimeinen treeni, mikä oli tuttuun tapaan RPM 45. RPM:ssä tuntui aluksi ettei jaloissa oo oikein ruutia. Jotenkin sitä kuitenkin sai sykittyä niin, että kunnon lammikko oli pyörän alla samoin kuin kaikilla muillakin. On se vaan mahtava laji. Siellä on tosi vaikea olla SAAMATTA kaikkea tehoja irti itsestään. Sanotaan taas: olen aivan myyty tuolle ihanalle ja niin rankalle lajille. :)

Nyt on taas olo, että tietää tehneensä. Huominen lepopäivä tulee todellakin tarpeeseen. :)


Ennen kuin poistun takavasemmalle ja unten maille, kerron teille vielä uutisen. Mua pyydettiin VLOGIAAN pitämään videoblogia. Olin ensin vähän hölmistynyt ja ajattelin jo, ettei se ole mua varten. Mutta asiaa pohdittuani tajusin, että se saattaisi olla juuri se mun juttu. Tykkään jutella ja olen ihan tottunutkin kameran edessä höpöttelemään. Ja suullisesti kerrottuna on helpompi tuoda ajatuksiaan esille ilman, että ne ymmärretään väärin. Lisäksi videoterveisten nauhoitus ei vie tuhottomasti aikaa, etenkin kun saa rutiinin päälle (noh, tämähän voi olla toiveajattelua).

 Noh, nyt mulla on kuitenkin oma käyttäjäprofiili Vlogiassa. Tulkaahan moikkaamaan mua myös Vlogiaan. Minut löytää Sport&Fitness- puolelta nimellä Ikiliikkuja- Hanna. Profiilin olen luonut tosiaan, mutta videoiden laitto alkaa ensi viikolla, kunhan löydän aikaa aloittaa tyylikkäästi. Vaikken meinaa miksikään editointimestariksi alkaa, niin ekan videon kuitenkin haluan miettiä tarkkaan, enkä vain kiireellä sohaista.

Jatkan rustailua täälläkin, tottakai! Mutta nyt kevättalvella aikani on vähän kortilla ja en uskalla luvata, kuinka usein tarinoin pidemmän kaavan mukaan. Tulette kyllä saamaan tännekin linkit videoterveisiin.

Mutta nyt unten maille, jotta huomenna jaksaa herätä virkeänä töihin. 

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti