"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Selfiekeppiä kuulumisten kera


Keskiviikko ja keskellä viikkoa ollaan



Tänään on se päivä, kun ajattelin kuvata ensimmäisen videoni videoblogiini Vlogiaan. Sitä varten vierailin eilen MOTONETISSA!!!! <- ja monta huutomerkkiä perään. MINÄ ja MOTONET on yhtälö, mikä ansaitsee nuo huutomerkit. Jokatapauksessa selvisin hienosti niinkin pelottavassa paikassa ja ostin miehellekin laittamillaan koodeilla tarvikkeita. Täytyy kyllä todeta, että sain niin hyvää palvelua, etten olisi voinut epäonnistua. Mulle siis lähti myyjä kaveriksi hakemaan tuotteet hyllystä asti: sen kun seurasin perässä kiltisti. Olin varmaan niin orvon näköinen siellä, että katsoivat parhaimmakseen hakea tuotteet kädestä pitäen mulle! :D Ei vaan, mä oon aivan fiiliksissä aina kun saan erinomaista palvelua ja se pitää myös ääneen sanoa. Kiitokset Lahden Motonetin henkilökunnalle.
Syy miksi motonettiin menin oli selfiekeppi! Luit oikein: OSTIN SELFIEKEPIN! Mä olen itsekin vähän hymyillyt sille (tyyliin kaikkea ne keksii), mutta nyt kun alan sitä videoblogia pitämään, helpottaa tämä tosi paljon tekemistä. Ja ennenkaikkea itsekseen tekemistä. Videoblogi tulee olemaan ennenkaikkea oma projektini ja yritän olla kuormittamatta ukkokultaa sillä liikaa.


Jokatapauksessa selfiekeppi laukaisimineen maksoi muistaakseni 12euroa ja risat, eli ei ole hinnalla pilattu. Eilen tuli testattua saunan raikkaana, mutta muuten ei niin fressinä. Hyvin toimii vehje, vaikka "äiti onkin nyt vähän väsy," kuten kuvasta huomaa! :D Piti laittaa vähän kontrastia kuvaan, vaikka eihän se nyt mitään pelasta näillä silmäpusseilla. Selfiekeppi on kuitenkin hyvä keksintö ja tulen varmasti sen ansiosta ehkä itsestäänkin ottamaan enemmän kuvia.



 Tänään siis alkaa mun videoblogi ura ainakin kuvaamisen merkeissä. Tarkoitus olisi tuolla luonnon helmassa kuvata ensimmäinen osio. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee, mikäs sen mukavampaa.

Tänään mulla on lähes vapaapäivä normalin pitkän päivän sijaan. Käyn vaan illalla meidän paikallisessa kuntokeskuksessa ohjaamassa sisäpyöräilytunnin ja joogan. 
Tämä ihana päivä sujuu näin suloisten tyttöjen kanssa. ♥ Minun rakkaat prinsessat!



Tällä viikolla vietän tavallista helpompaa treeniviikkoa, joten kropan pitäisi päästä vähän palautumaan. Kävelylenkit ja venyttelyt voisivat tehdä hyvää palautumiselle. Ja nyt kävelyllä tarkoitan sellaista sunnuntailenkkiä, en mitään huhkimista. Josko kevyellä viikolla olisi myös aika vihdoin jatkaa näistä raskauskiloista luopumis- projektia. Isompi neitini 6v totesi mulle suunnilleen seuraavaa tänä aamuna:
" Äiti, meillä on sinulle yksi juttu, että toipuisit raskaudesta nopeammin. On olemassa sellaiset housut ja ne hikoilee kovasti kun pidät niitä jalassa. Ja sitten sinun maha pienenee nopeasti. "
Minä: "Aijaa, tilasitteko sellaiset."
Lotta:" Emme, koska isä ei halunnut." 

Ihana kun pieni huolehtii äitinsä mahan pienentymisestä. :D Ja eikös se mene niin, että lapsen suusta se totuus tulee. On paljon asioita mitä teen jo mahan palautumisen eteen (lihaskuntoa on paljon). On paljon asioita, joihin en voi vaikuttaa (nahka on venynyt, isot leikkausarvet ja niiden ympärillä oleva turvotus, maha täynnä kiinnikkeitä..). On kuitenkin yksi asia, mihin voisin kiinnittää paremmin huomiota ja se on ruokavalio. Eli pitäisi syödä riittävästi ja monipuolisesti ja sitä kautta välttää herkkuhimot (etenkin salmiakkirakkaus kukoistaa vähän turhankin hyvin). Myös uni ja muutenkin riittävä lepo on tässä projektissa tärkeä. Eli vihje kuunneltu ja hommiin siis. 


Mukavaa keskiviikon jatkoa ystävät hyvät! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti