"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 18. elokuuta 2020

Hiphei ja hurraa, täällä taas

 Hyvää päivää, pitkästä aikaa. 🥰


Surkuttelin pitkään, kun en saanut tätä blogiani enään toimimaan.  Siksi kirjoittelinkin pelkästään facebooksivullani  hyvinvointi- ja liikuntatarinoitani viime vuodet. Nyt kuitenkin kun olin jo uutta blogia luomassa, onnistuin jotenkin saamaan itseni jälleen sisään tämän blogin pariin, mahtavaa. 🤩 

Siispä vuosien tauon jälkeen palaan juurilleni bloggeriin, toki myös facebookin puolella jutut jatkuvat.

Yhä edelleen olen se sama Ikiliikkuja- Hanna, vaikka vuosien saatossa olen kasvanut ja kehittynyt henkisesti, fyysisesti ja työnkin kannalta.

Olen edelleen tai pikemminkin jälleen täysipäiväinen liikuttaja. Tein joitain vuosia liikuntaesimiehen töitä, mutta palasin kesällä takaisin freelanceriksi/ toiminimiyrittäjäksi. 

Nykyisin hyvinvointi on minulle entistä enemmän pysähtymistä ja luontoa. Rakastan vettä ja rakastan metsää. Alla olevassa kuvassa olen hikipäänä pulahtamassa järveen eilisten jumppaohjausten jälkeen.😍 Tyyni järvi ja seurana vain omat ajatukset. Ai että nautin.❤

Pehmeät arvot näkyvät myös uusissa lajivalinnoissani, olen muunmuassa vuoden alusta ohjannut uutena lajina FasciaMethod- kehonhuoltotunteja aiempien Pilateksen,joogan ynnä muiden lisäksi.

Tällä erää lopetan jutut pidemmittä puheitta. Jatkoa kuitenkin on luvassa pian.


Ihanaa päivän jatkoa.❤

-Hanna-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti