"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

tiistai 6. marraskuuta 2012

Onnen oivalluksia



Lempirunoilijani myötä iloa ja onnea jokaisen viikkoon!

Minä iloitsen kehittymisen mahdollisuudesta.
Minun ei ole pakko jäädä siihen missä olen.
Minä voin jatkaa pidemmälle, ajatella eteenpäin,
uskoa syvemmin.
Minä voin jättää ahtauden
joka minusta kerran näytti avaralta
mutta jossa nyt surkastuisin
jos siihen jäisin.

Minä iloitsen uudesta tiedosta,
iloitsen ennen kulkemattomista teistä,
iloitsen päähäni pälkähtäneistä ajatuksista,
iloitsen ennen tuntemattomista ystävistä,
iloitsen kirjoista, jotka auttavat eteenpäin,
iloitsen laiminlyödyistä tunteista jotka pääsevät esiin,
iloitsen sisäisistä yhteyksistä
joilta olen tähän asti sulkenut itseni.

Minä iloitsen avoimesta maailmasta
joka odottaa etta löytäisin sen.
Minä iloitsen ilmansuunnista
jotka houkuttelevat minua jättämään vanhat tiet
ja uskaltautumaan uusille
vaikka pelätenkin.

-Ulrich Schaffer-
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti