"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

torstai 1. lokakuuta 2015

Ilmianna blogi ja kehitysehdotuksia omaan blogiini

Sairaana olisi kiva lukea enemmän blogeja ja pyytäisinkin teiltä nyt palvelusta:


LINKITTÄISITTEKÖ BLOGISUOSITUKSIA KOMMENTTI- kenttään.

Olen itse kiinnostunut erilaisista Lifestyleblogeista sekä tottakai ryhmäliikunta, kuntoilu ja ravinto, painonhallintakin ovat lähellä sydäntä. Mulle ei merkkaa se, onko blogi uusi, vanha, pieni vai iso, onko kuvia paljon vai vähän jne..  Vain ihmiset ja ajatukset ovat tärkeitä.




Joten rohkeasti vaan, linkittäkää uudet bloggaajatkin omia blogejanne ja lukijat+satunnaiset ohikulkijat omia suosikkejanne. :)

Mistä blogeja muuten nykyisin löytää muualta kuin Fitfashionista ja indiedays- palvelusta?

Liitytäänkö vielä nykyisin usein blogien lukijoiksi ja jos, niin millä kriteereillä?

Itsehän olen pitänyt blogia pian neljä vuotta, mutten oo sitä juurikaan jakanut missään sen kummemmin. Enkä ole myöskään koittanut koskaan lukijoita haalia. Ehkä pitäisi? :D

Aloitin tosiaan pitämään päiväkirjaa polvileikkauksen kuntoutuksen lomassa. Samaan aikaan opiskelin Trainer4youlla ensin Kuntosalivalmentajaksi ja myöhemmin Personal traineriksi.Siihen aikaan sain paljon postaustoiveita ja kommentteja sekä yhteydenottoja sähköpostilla. Luulen, että yksi isoista tekijöistä oli se, että olin toteuttamassa unelmaani alanvaihdossa ja se oli se varmasti innostava tekijä monelle.

  Tänä päivänä blogiani luetaan päivittäin ihan suht paljon, mutta nykyisin harvemmin enään liitytään lukijaksi tai annetaan kommentteja. Toisinaan saan vieläkin sähköpostilla yhteydenottoja ja olen jokaisesta mielissäni. :)



Joskus hiljaisina aikoina olen miettinyt, kiinnostavatko jutut enään ketään ja jatkanko kirjoittelua vaikkakin vähän näkymättömämpänä? Mutta toistaiseksi olen vielä halunnut jatkaa kuitenkin.

 Ehkä minun pitäisi oppia muuntautumaan nykypäivän verkkoelämään paremmin sopivaksi. Tottakai ymmärrän, että oma aktivoituminen on myös tärkeää. Ärsyttävän vähän olen kerennyt kommentoimaan ja lukemaan muidenkaan blogeja. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan! ;)


Jos sinulla on esittää toiveita tähän blogiin liittyen, niin kerro ihmeessä. Kannattaako teidän mielestänne perustaa esimerkiksi facebook- sivut blogille tai instagramiin lähteä?

 Syksyllä on nyt jokatapauksessa tulossa ainakin liikunta- aiheista blogiarvontaa lukijoille, joten pysykää kuulolla.

Oheen kerään vielä kuvia vuosien saatosta. Tyyli vaihtuu ja vuodet vierii. Mutta ihminen noissa kuorissa pysyy kuitenkin ihan samana. Se on asia, mistä lähdetään, vaikka oma blogi tulee jossain vaiheessa päivittymään, toivon mukaan parempaan suuntaan.



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti