"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

torstai 1. joulukuuta 2011

Les Mills Bodypump 80

Tänään tosiaan olin Bodypumpin jatkokoulutuksessa.
Kouluttajana oli mulle sekä Bodypumpin- että Body Combatin peruskoulutuksista tuttu, parhaista parhain ja upein Eerika Kiuttu.
Mulla on pitkä saikku takana ja leikkauksesta on vasta 2 kuukautta, joten olen huono sanomaan, kuinka rankka ohjelma on kyseessä verrattuna aiempiin. Muuuuuuutta..... tällä hetkellä käsiä ei oikeen pysty nostamaan, kun hauikset ja hartiat on ihan pinkeenä! :D Ja kyllä kroppa muutenkin tärisee, miltähän huomenna tuntuu... ???
Tein normaalia pienemmillä painoilla, enkä oikeen meinannut jaksaa siitäkään huolimatta. Kyllä se kunto tai tässä tapauksessa kestovoima katoaa nopeasti kropasta, mutta toivon hartaasti, että se myös nopeasti palaa takaisin. Eli nyt ei muuta kuin treenaamaan, treenaamaan, treenaamaan, että jaksan tätäkin taas ohjata (näillä näkymin seuraavan Bodypumppini vedän la 7.1).
Uuden ohjelman musiikit ovat mielestäni AIVAN loistavia ja ohjelma muutenkin vaikuttaa hyvältä. SUOSITTELEN lämpimästi, menkäähän testaamaan, kun ne keskuksissanne vaihdetaan. Minä menen ainakin.
Oli muuten ihana yllätys, kun hikisenä ja väsyneenä palasin kotiin ja ihana ukkelini oli lämmittänyt saunan. Nyt tuntuu kyllä älyttömän hyvältä.
Iltamusiikin myötä, (löytyy myös uudesta Bodypump- ohjelmasta..) toivotan kaikille Hyvää yötä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti