"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

torstai 14. kesäkuuta 2012

Torstain combo: spinning- bodypump

Torstai 14.06.
Työpäivä on takana, mutta ei suinkaan kaikki päivän urheilut. Illalla olisi tiedossa kevätkauden viimeinen futispeli. Kylläpä on muutama kuukausi vierähtänyt hirveetä tahtia.
Tänään meinasi aamulla nukuttaa enemmän kuin tarpeeksi. Syynä myöhäinen leffailta ukkokullan kans. Katsottiin Tom Cruisen ja Edelmanin Samulinkin tähdittämä Mission impossible 4.Teki hyvää heittää aivot narikkaan ja rentoutua leffan ääressä. Ja teki hyvää myös herkutella nameilla! :D
Suosittelen leffaa lämpimästi kaikille viihdyttävän toiminnan ystäville. Oli hyvä elokuva minun mielestäni!:)
Tänä aamuna meinasi käydä huonosti. Tosiaan herätyskellon soidessa en olis jaksanut ylös nousta. Niimpä päätin siirtää herästystä 20minuuttia eteenpäin. Noh, minä unihiekkaa silmissäni siirsin herätystä 1h20min. ONNEKSI en enään kunnolla nukahtanut, muuten olisin näppärästi myöhästynyt aamutunneilta.
Vähän kiireisempi aamiainen naamaan ja menoksi. Hyvin kerkesin töihin.
Mulla on torstaiaamuisin aivan mahdottoman ihana setti vedettävänä: puolen tunnin spinning ja puolen tunnin bodypump. Lisäksi tunnin mittainen Ladyt- 60 tunti, mitä on niiiiin ihana vetää. Asiakkaat siellä ovat ihan parhautta!
Olen koittanut mainostaa puolen tunnin bodypumppia vasta- alkajien lisäksi myös aktiivisille kävijöille. Mikäs sen parempi testata rohkeasti isompia painoja, kun ei tarvi jaksaa koko tuntia, vaan ainoastaan puolikas.
Puolen tunnin pumpissa on mukana alkulämpän lisäksi kyykyt (saatan vaihdella askelkyykyiksi välillä..), rinta, selkä ja vatsat. Venyttely ei kuulu puolen tunnin tuntiin, mutta olen kyllä sen vetänyt "ylimääräisenä" halukkaille. Sali on kuitenkin vapaa ja itselläkin seuraavan tunnin alkuun ruhtinaallisesti aikaa.
 Tämä tuntirakenne löytyy muunmuassa Les Mills Bodypump- ohjaajamanuaalista, eli ei ole oma kehittelemä. Tosin itsekkin olisin noilla samoilla mennyt, sillä päälihasryhmät tulee hyvin tässä läpikäytyä.
Mä oon niin tykästynyt tähän puolentunnin pumppiin. Tässä nykyisessä ohjelmassa on vielä mun suosikit juuri kyykyissä ja selässä, eikä rintakaan oo huono. Ensi viikolla kyllä vedän askelkyykyt normikyykkyjen tilalla.
Ecuador on vaan niin huippu!
Mutta nyt pitänee lähteä hetkeksi huilimaan ennen illan peliä. Siellä ei sitten enää lepäillä, vaan pistetään kaikki likoon, mitä on.
Huomeniltana tai sitten lauantaina palaan Bodycombat 52- arvioon asiakkaan (ja osittain ohjaajankin) silmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti